برگزاري مانور سامانه‌هاي «اس-۳۰۰» روسيه در “آبخازيا”

دفتر مطبوعاتي يگان جنوبي ارتش روسيه از برگزاري مانوري نظامي با استفاده از سامانه‌هاي پدافند موشكي «اس-۳۰۰» و جنگنده‌ «سوخو-۲۷» در پايگاه نظامي روسيه در آبخازيا خبر داد.
AndroidOnlineNewsImage (24)
دفتر مطبوعاتي يگان جنوبي ارتش روسيه اعلام كرد كه واحدهاي دفاع هوايي مستقر در پايگاه نظامي روسيه در آبخازيا امروز شنبه مانوري نظامي با استفاده از سامانه‌هاي پدافند هوايي «اس-۳۰۰» و «اوسا» (Osa) برگزار كردند.
بنا بر گزارش خبرگزاري «اسپوتنيك»، نيروهاي نظامي روسيه در واحدهاي پدافند هوايي مستقر در پايگاه نظامي اين كشور در آبخازيا موفق شدند در اين مانور نظامي اهداف شبيه‌سازي شدشه را با استفاده از سامانه پدافند هوايي «اس-۳۰۰» و نيز سامانه «اوسا» منهدم كنند.
بر اساس بيانيه منتشر شده توسط دفتر مطبوعاتي يگان جنوبي ارتش روسيه، در اين مانور از جنگنده «سوخو-۲۷»‌به عنوان هدف فرضي استفاده شده بود.
در اين بيانيه آمده است: در تمام مدت اين عمليات، تجهيزات پدافند هوايي ارتش روسيه در حالت آماده باش قرار داشت و زمانيكه هدف فرضي شناسايي شد، نيروهاي ارتش روسيه، فرايند انهدام اين هدف فرضي را با استفاده از سامانه‌هاي «اس-۳۰۰»‌و «اوسا-اي كي ام» شبيه‌سازي كردند.

روسيه بر اساس معاهده نظامي سپتامبر سال ۲۰۰۹ ميلادي، ۱۷۰۰ نيروي نظامي خود را در پايگاه نظامي خود در گوداوتا در شمال سوخومي پايتخت آبخازيا مستقر كرده است. پايگاه نظامي روسيه در آبخازيا در همان سال پس از توافق سران روسيه و جمهوري استقلال طلب آبخازيا در مسكو راه‌اندازي شد.

 

براي دريافت آخرين اخبار و آموزش هاي رايگاه به سايت هوافضاي جوان مراجعه نماييد.

http://javanhavafaza.ir

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.